چگونه به درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه

چگونه به درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه. هیدرونفروز یک وضعیت پزشکی است که با اتساع کلیه ناشی از تجمع ادرار است که می توانید از طریق مثانه شود تخلیه می شود.
چگونه برای درمان هیدرونفروز در کیست های کلیه؟
درمان هیدرونفروز شامل تسکین فشار بر کلیه ها و از بین بردن هر گونه انسداد جریان ادرار به. اگر عملکرد کلیه طبیعی در حال حاضر آسیب دیده است، درمان بیشتر مانند آنتی بیوتیک ها برای تکرار عفونت و یا یک لوله نفروستومی موقت یا دائم به طور منظم تخلیه کلیه ممکن است لازم باشد. اگر درمان مورد نیاز است، پس از آن به غیر از جراحی، هیچ داروهای غربی می توانید آن کیست کلیه کوچک وجود دارد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا برای کمک به کوچک شدن کیست کلیه و بهبود عملکرد کلیه. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما در مقایسه با داروهای گیاهی چینی خوراکی، بهره وری از داروهای بهبود یافته است و آسیب به دستگاه گوارش جلوگیری می شود، این است که به دلیل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خارج شده است استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند یک سری از توابع توسط نفوذ به کلیه بازی کند.
اگر اختلال در عملکرد کلیه به نظر می رسد، مهم ترین چیز تبدیل خواهد شد جلوگیری از عملکرد کلیه از دست دادن، که می تواند کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه مزمن و دیالیز. در حال حاضر برنامه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در کیست های کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان برانگیخته است.
کیست کلیه یکی از علل اصلی هیدرونفروز است، البته برخی از دلایل دیگر، مانند سنگ کلیه وجود دارد همچنین می توانید هیدرونفروز شود. بنابراین، هنگامی که شما را درمان، شما بهتر تشخیص روشن کنم که برای درمان شما مفید خواهد بود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد هیدرونفروز در کیست های کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: